Läxor, Läxor, Läxor, Prov!

hej stalkers! ;)
Är hemma nu!
Kort fattat vad som har hänt idag:
Idag efter skolan gick jag med Julia och Louise till bussen. Julia hittade en burk med o-öppna bondkakor så hon sprang ner i taggbuskarna för att ta de. Louise frågade vilken buss jag skulle ta, jag svarade 628, vände mig om och såg att den stog där. Spriiiing! jag hann :P
Efter det åkte jag hem till min moster och passade Vendela. Vi drack smoothie och åt chips (pst, det är en hemlighet) och sen gick i ut och åkte pulka. Wiiiii
Har precis ätit (klockan 20:45!!) för jag var inte hungrig när det serverade mat (haha)
Nu ska jag träna inför matte provet... Vet vilka MVG frågorna är :D moahahahahahaha...(smörare...)
Vi hörs kaaasnke senare. Annars blir det ett inlägg efter sklan i morron!
Btw... Jag ska ha allt på den här sidan!! (se under)
no comment...
Hmmmm, really?
-Yes!
-OMG!
denna konversation är sann...
See ya stalkers! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0