It's me again...

Hello! ♥
Sitter och lyssnar på min älskling... Ohh. Idag var det sista dagen på min prao och det var suuuper tråkigt att sluta. Jag har verkligen haft det skit kul och BikBok brudarna har varit jätte schysta hela tiden. Denna vecka e en vecka jag absolut inte kommer glömma. Jag fick massa saker som jag fotar i ett annat inlägg för just nu orkar jag inte.
Jag fick ett personligt brev de skrivit till mig som jag tycket var väldigt gulligt:
Men ser vad det står men inte så skarpt...
Nu ska jag äta mat(haha lite sent) eftersom att jag e själv hemma. Mamma e på kryssning med jobbet. Det blir nog nudlar hahaha XD snabbt och gott!
Btw. hittade en rolig bild på mig lång inne i mitt bildarkiv... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0