Jubala Hubala! Don't mess with me!

Hej!
jag e sur. det är nu andra gången min internet stängs av. I HATE YOU, DIIIIIIIIIE! Uh, har i alla fall haft en super bra dag. har shoppat lite i väntan på tåget efter att Ebba åkte hem. Hr varit med tjejerna hela dagen! hahahah It vass friking asum! tänker inte skriva med, för jag e suuuuuuuuur! hahaha hejdå!
bilder från, idag?
oförberred bild. hahahaha 3-2-1-snap. Oh shit. så lät det på ett ungefär! haha
Body Peeling från Kicks 50kr
Ett halsband från Glitter för 39kr på rean.'
Ett brunt mocka skärp. H&M 19:90kr på rean.
3 diadem(ett på bilden). Ett turkost, ett lila och ett blått. 29:90 st på H&M
2 st armband. kommer inte ihåg priset. H&M
vet inte om man ser, men en t-shirt från H&M för 99kr(?)
Det var -nästan- allt för dagen mina damer(och herrar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0