Hello my name is Valleri! :)

Hej!
Idag va min dag (nästan) perfa. Det började med att jag faktiskt åt frukost(vilket jag märkte att jag hade gjort under dagen) för jag va glad hela dagen och inte trött och hungrig. Sen hade vi Science prov och det gick jätte bra, men jag han inte med den sista MVG frågan. buuhu. Men,men. Det som inte va så perfekt var att jag tydligen har fått en infektion i armleden så hela min "benknöl" har lyfts upp och det gör jätte ont! Sen efter skolan innan vi skulle gå så var jag smart nog att låsa in min nyckel i mitt skåp(man behöver inte nyckel för att låsa) så vaktmästaren fick knipsa upp det ^^D. OCH SEN när vi står där uppe vid skåpen så är Louise där och typ hänger, så jag säger (så att Louise som sitter 2m ifrån mig hör) att Fatema att hon ska ta med sig pennorna som Louise och Nienke hade snott från mig på matten=Louise hörde och sa inte ett ord. vad ska man säga, hon klarar sin inte utan de andra 2 människorna. hahaha och det som är roligast med allt det här är att det va LOUISE som sa att hon skulle döda oss idag! hahahaha gud va jag kommer skratta åt dem när jag bli större.
Ps. ALLA I 8B, AKTA ER. LOUISE, NIENKE OCH ISABELLE SNOR SAKER SOM TILLHÖR ANDRA FÖR ATT DEM INTE HAR RÅD, ALLA MÅSTE PASSA SINA SAKER FÖR TJUVURNA TAR ALLT SOM ÄR I NÄRHETEN AV DEM! :/ fy på er!

Kommentarer
Postat av: julia

hahah, tufft valleri! love you och bar så du vet så såg jag ljuset innan men när jag kolade riktigt noga så var det bara en lykta XD...

2010-01-27 @ 18:04:13
URL: http://dokkan.blogg.se/
Postat av: Ebba

Oooh, bra gjort!! Hoppas bara att dem läser det här. Lävla tjuvar. Ush på dem.

Aja, tors-lör ska vi ha skiitkul och skita i dem heelt!! Bara prata skit. Love you!! <3<3<3

2010-01-27 @ 19:14:12
Postat av: lovisa

F.O.D. - Green Day

2010-01-28 @ 16:40:04
URL: http://lovisaflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0