Bråk och Shopping!

Hahahahah Hej!
Vet faktiskt inte vart jag ska börja. Eller nej, jag ska vara mogen och snäll och inte sprida ryktet om "det snodda tröjan" som en viss fet kossa har gjort(Nej det är inte du L) Till dig din mupp:
1. jag tycker synd om dig att du måste tro på alla grejer du hör utan att kolla upp om det e sant. 
2. hahahahahahahhahah du e bara så tragiskt. no comment...
3. du och dina kompisar har ingenting att göra eller säga om dagarna så därför blandar ni i er i andra klassers bråk(som egentligen bara var mellan TVÅ personer, men som dock spred sig p.g.a "the person".) och sedan att du håller på och tisslar och tasslar bakom ryggen på andra.
4. Tro inte att du typ är bäst och har värsta makten eller nått... för det har du VERKLIGEN inte.
5. bara l-ä-g-g n-e-r. Om du inte förstår vad det betyder så kan du fråga om hjälp av en lärare eller slå upp det i något lexikon.
 Men men. Past is past. Äckliga, fula, taskiga, omogna wannabe fashionistas är inget att haka upp sig på, Right?
Whaaaatever. Efter skolan så åkte jag i.a.f till stan, där jag mötte Charlotte. Vi åt Sushi och sen tog vi en promenad som sedan slutade med fyra köpta saker. Jag köpte en grå oversize tröja, två par vantar och ett linne. 
Orkar inte skriva så mycket mer eftersom att jag ska kolla på film nu. Men jag lägger in lite bilder.
vantar 2 pack. Hittar inte det andra paret. 20kr/styck från Indiska.
Linne från H&M, 50kr.
Oversize tröjan. 149kr från H&M.
Next:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0